Baket :)

Så nu har jag tid att sitta still en stund innan middan ska fixas......   vi ska föresten äta torsk, potatis o ägg sås vilket är väldigt gott......

det  är så konstigt att ha mannen hemma men skönt......    han har faktist fått hjälpa till lite här hemma idag, plockat undan i källaren o dammsugit bort allt dam där... sen fick han skura nere i duch/ bastu utrummet... länge sen han höll i en skur mopp måste jag säga.....sen fick han förflytta dom rena redan hopvikta kläderna från tvättstugan till deras plats i garderoberna.... det ni!!!!

sen får jag ju hjälp me kidsen förståss.... nu är dom ute å åker pulka, vilket dom älskar!


ja detta har jag bakat idag:

kolakakor


drömmar me choklad i...


kladdkake muffins


och chokladbollar som mina barn gärna hjälpte mig att rulla...



ja , som ni vet så älskar jag ju att baka.... synd att det bara är så gott att fika oxå... det sätter sina spår speciellt nu när man inte rör så mke på sig.... hmm.... men snart kanske man kan börja igen .... att röra på sig alltså....
men det jag glömer ganska lätt är ju att när man fött vill man bara vara me den nya lilla krabaten o ge den all sin tid i värden....   men det ska nog gå me en kombination....

nu blir det att laga middag...
på återseende'



Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vad duktiog du är (o gubben med;-)). Så söta barn ni har..

Hoppas du får en bra kväll!!

2009-02-18 @ 17:55:51
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Du har bakat mera ser jag för oss blev det bara kanelbullar på 1L. och rågbröd men dom går ej att äta dom blev stenhårda.

Ha en bra kväll Kram Louise

2009-02-18 @ 18:57:23
Postat av: Anonym

Vad mycket gott ni bakar :-)

Vilka gulliga barn du har !

Är det inte dags för bebbe snart ?

2009-02-18 @ 20:18:28
Postat av: anne

Du! jag kommer över och fikar!!! :)

2009-02-18 @ 20:34:46
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Nettan

Mums säger jag bara.

Nu blev jag också på bakhumör.



Stora kramen

2009-02-18 @ 22:52:17
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0