Söndag...

Japp då var denna helg snart slut *snyfft*   o inte han man me så mke man hade hoppas på..... varför??  jo man vill sååå mke , kanske!!!!

Men i morse så knåtade jag o Elias rundan , oplogat.... var lite tungt mot slutet....  men det var ju bra... lite extra kraft att måsta ta i :)
sen fixade jag lunch till alla små , snabbt som ögat käkade vi o sen begav vi oss (jag o alla 3 barnen) till badhuset i vindeln...
vi badade i 1 ½ timme, jätte skoj :)    sen glass o ica en snabbis innan vi åkte hem... 

nu lagar jag middag - cilicorncarne o ris.... mums :)
Karln e o hämtar halmbalar i burträsk till mig - my love!!!! Älskar honom :)

Nä nu puttrar det på spisen o jag måste sluta, tjing!!



Vår oksana..... saknar lite!!

igår frågade sandra vart oksana var när vi var ute i hagen...
men gumman, vi har ju sålt henne...
Men mamma , vilken häst ska då vara min???
Tog endast en vecka för henne att inse att hon verkligen är borta....

sötnosen :)

Kommentarer
Postat av: ida

Ja det var faktisktr första gången, har inte varit så förtjust i dem tidigare, men nu så.. :)

2009-12-06 @ 21:14:36
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: ida

Ja det var faktisktr första gången, har inte varit så förtjust i dem tidigare, men nu så.. :)

2009-12-06 @ 21:16:57
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström

Hej,



Snubblade in på din blogg nu ikväll, va fin den är.



Hoppas att du haft en mysig andra advent.



Mvh Camilla, En mammas dagbok

2009-12-06 @ 22:01:42
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0