Sandra sockertopp.....

Idag har det varit en ute dag....  me like!

Först efter alldelens för få timmar i sängen (fastade i en film igår) så gick jag o ellis rundan, sen sov han o jag mockade i stallet.... sen Lunch o sen på me kläderna igen , vi gick till bönhuset me lite grejor o fixade där lite, sen har jag ridit o varit ute i stallet....

nu sitter jag här en snabbis med det börjar vara dax för att börja me middan strax....
Det blir fläskfilegryta o pommes.... kurrar redan i magen :)

Sandra frågade nyss : Mamma, när ska jag få träffa min släkt??
släkt var något nytt hon hört, för kusiner o morbröder, moster .... Nej nej det var inte släkt.... Hmm....

Men vi hade ett litet samtal så jag tror hon förstod..... gulltrolle :)



Hoppas ni får en bra start på veckan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0