Pölsa te midda.....

Natten har varit normal :))))
kanske fullmånen som spökar ??

Idag har jag varit duktig :) eller??
Tagit fram alla tomtar, nu har vi jul på riktigt!!
Dammsugit o torkat golven....
Ridit...
Städat hallen... (igen)
Städat toan + alla skåp : välbehövligt!!!
Läxläsning me william minst 1 timme :)
Varit ute me barnen (sparkat o skottat lite)
Ja + alla vanliga bestyr....

Till middag åt vi pölsa..... trodde jag skulle få kalla handen från två familjemedlemmar men inte då....
fick en massa tummar upp från william så det blir att äta pölsa(potatis + lingonsylt) fler gånger...

     Vet inte vart jag skall rita korset i taket...... Tomas föreslog att vi skulle gå ut på promenad nu ikväll.... men kl 21,         -9grader, ganska skönt att se lite tv efter en fullspeckad dag.... nog för att jag behöver det men....
nå ja , han skuttade till garaget o jag hamnade här efter bonde söker f....

imorgon e en ny dag, ny kärlek, nya gnabb, nya skratt....

ta hand om de dina - kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0