juldagen lider mot sitt slut....

Säger inge mer än att jag haft en HÄRLIG julafton me massa bus, klappar , mat o kärlek!!!!!

Idag, juldagen har oxå varit fab....
Lååång ridtur på fm, musikafton i bya huset...
Bobåkning o glögg i backen nu ikväll, vi var ca 14 stora'barn' o 4barn....
Wo s älskar dessa kvällar när det är så många som vill åka bob me dom o några starka som kan busa oxå :) 

Nu väntar jag på att barnen skall somna så ska jag ta me mig barnvackten o gå över till grannarna o varsosial en stund till....
Elias har oxå varit me ikväll, sååå snäll!!! 
tyckte om att titta på elden, ner bäddad, fick äta välling ute oxå o somnade sött i vagnen... sen bar jag upp honom o klädde av o byte blöja, -ingen reaktion  :)
gav lite mer välling o sen somna han på en gång....
Det är så skönt att kunna vara me o ha me sig barnen överallt, men allt blir ju vad man gör det till.... tycker man det är besvärligt så blir det det....

Nej , bara för jag skaffat (några) barn så vill jag inte bli hemma sittande!!!!!

ALLT GÅR BARA MAN VILL!!!!

Puss & Kram!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0