Dan före dan före doppare dan.....

Ja men detta skrev jag ju igår....

Imorgon skulle jag vilja hinna sååå mke...
Stallet 
rida
Longera Lost
Promenera
Vara ute me barnen
Baka klart
byta sängkläder


Detta har jag hunnit....
stallet- japp
rida- japp, sandra skrittade o travade, Elias tittade på sen medans jag red ca 20min..
promenera - japp, runningen :)
vara ute me barnen - japp, vi åkte pulka o spårade!
byta sängkläder- japp
baka klart - njo, innan kvällen är slut iaf :)

så det enda jag inte hunnit me är lost men det blev att hämta lite höbalar i malsjöby ist....

Så jag känner mig nöjd med danföre danföre dopparedan....

Har lite kort på kameran som jag igentligen skulle vilja visa er men orkar inte tanka över idag... så det får bli en annan dag helt enkelt!!!!

Om jag länkter till julafton????
Klart jag gör.....

inte för att öppna alla paket som det var förr i tiden...
utanför gemenskapen me familjen...
Barnens glada,, härliga humör....
Att få uppleva julen tillsammans me barnen....

Maten....

Barnen gör ju julen!!!!!



Detta blev julkortet!!!
Så ni alla som inte fått julkort av oss men skickat till oss(
JA ALLA NI ANDRA OXÅ) vill jag bara :
önska

EN RIKTIGT GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!!


Nästa år ska jag beställa fler julkort... men det är ju alltid så att man sitter o räknar när man beställer oså då tar man några extra, sen sitter man där (alldelens försent) hmm...
dom skulle vi oxå skickat till.... och dom.... han ... o hon...

men nu är det som det är!!!

Nä, nu måste jag sätta fart *suck*....

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

God Jul till er!

det blir en v70- 04!

2009-12-23 @ 11:40:15
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0