Bet i kinderna idag...

Japp det gjorde det ,alltså kylan bet i kinderna i dag när vi (jag o elias ) var ute på vår promenad.... det blev rundan :)

Vi sov till halv 9 !!!! ooobs....  hihi... skönt!!! han vaknade kl 6 när tomas klev upp men det tyckte jag var för tidigt så vi låg kvar o som sagt så slog vi upp ögonen kl 8.30 :)  sandra vaknade oxå då men william hade varit vaken ett tag o tittat på tv...

Sandra har haft en kompis här idag oxå :) 

Ute har vi varit skottat lite snö o varit me hästarna... tagit på lost ett till täcke... brr det är ju kallt nu -15 o det skulle bli -21 imorgon..... så imorn lutar det nog mot att det blir en inne dag :)

eftersom ellis sov så länge så sov han bara en gång idag i 2 timmar- super :)

Vi klädde ju granen igår.... sååå mysigt!!!!

Nånting som är mindre mysigt är att min mormor är dålig o ligger på lassa..... känns inte bra, skulle vilja vara där.....
tur ma o pa är där just nu....   tänk om.... NEJ, inte det... eller hur!


VI HAR NU KÖPT EN BIIIIIIL :)
-07 PASSAT TDI 4 MOTION... BLÅ....

Måste bara få hem den oxå :)

nu ska jag börja med maten.... blir tjockpankaka i dag :)

tjing!



Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

OOH mysigt att kläää granen:O!



2009-12-16 @ 16:21:53
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0