JÄVLA REGN...

.....Rent ut sagt....   vi håller ju på att ta in hö här för fullt, hann bara 4 lass idag så kom det en störtskur..... sen sol, vi kunde väl ha fått varit utan det regn som kom..... nu blir det inte lika bra kvalite' på höet sen måste vi ju vänta till fre- lör innan det går att ta in mer..... *ARG *

Nåväl på fm hann jag va me oksana o fölet in till vetrinärn för att id kontrollera o chippa samir, behövs då man skaffar pass till hästarna......

*STRESS* alltså, men det är ju min vardag!!

Nypären o tjock korv, god sallad o bea blev det till middag iaf, nu städar barnen på lekrummet - muta, jo visst , en glass skulle dom få sen :) 

Tomas kommer hem vid 19, då ska jag bege mig ut i stallet o rida lite.... har ju inte ridit på 2 ½ mån förutom igår då... men det är sååååååå härligt att komma upp igen i sadeln efter att Almeida haft sommarlov klart! ( inte bara barnen som haft sommarlov utan hästarna oxå :)
 
(pause)

Nu sover Elias, va ska man stressa på me då måntro..... jo jag ska gå upp på sandras rum o greja en stund....
se you later....

kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Du måste ju visa nån bild snart på hur det börjar se ut i sandras rum!

2009-08-05 @ 21:28:26
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0