Det är väl bäst...

....att skriva nån rad denna helg som nu har börjat.....

igår kväll liksom i kväll har större delen spenderats genom att stöka o böka inför LOGDANSEN vi ska ha hemme i byn!

idag har jag bakat kladdkakor x4 , mammi har varit här o tagit hand om oss ett tag oxå.....
favo lax gjorde jag till lunch, och William har fått hem sin första LÄXA ever...... va säger man!

TRÖTT är jag nu , har en satans fluga som surrat runt huvudet o det är på tok för långt att gå å hämt smälla....

morgondagen spenderas genom att baka 5 pajer, ställa iordning det sista, hästarna...
vi har hyrt hoppborgen så barnen lär ju få studsa sig less imorn .......

sen på söndag bär det av till skellefteå för att visa mitt lilla gulliga föl, på fölvisning!
kul o spännande, men ack så jobbigt att kiva upp i tid, måste åka kl. 6- o ja dansen slutar ju 1.... hmm
det var ju det där me att sova- kanske när jag blir gammal.... hihi

nä nu väntar sängen o en snorig, hostande Elias som får trängas i våran säng- TJING'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0