Tillbaks...

Ja vet inte var jag ska börja men i förrgår så var jag så duktig o flyttade över alla korten från kameran så jag kunde visa lite bilder.... det har ju varit lite bildfattit här på slutet....

....men då funkade inte internett - typiskt!

igår fanns inte tiden för att ens starta datorn,
jag skickade iväg barnen till dagis, efter en natt me lite sömn då lillen inte velat sova så bra men vi ( jag o Elias)
åkte till stan o handlade hästmat, sen shoppade vi lite onödigt oxå så soom två kjolar till mig, har länge arit på jakt efter ny kjol o igår fanns det massor att välja på :)

sen hittade vi några plagg till Elias o lite reakläder till sandra, blir så arg vi hittar aldrig nå fina pojkklädder till william...

sen hemma så åt vi middag hos farmor, skönt att inte behöva fixa det....
sen skyndade jag mig ut att rida - det var såå skönt att komma sig ut o andas alldelens själv :)
killen var såååå snäll oxå det blir ju roligare då :)
mocka, för hästarna har börjat att stå inne nu på nätterna då det är ganska nära innan stoet ska få föl....
det ska bli spännande :)

här kommer en sumobild från 40 års kalaset vi var på....


en fin vår dag här hemma hos oss.....





stora killen...


Hej...


killen har bytt storlek o är nu uppe i 62.....   

idag så städar vi för fullt här hemma, det har låtits förfalla.... konstigt!
dammsuger skurar o byter sängkläder,....  
sen ska det bli lite påskfint i köket oxå.... jag o barnen ska snart gå o fixa lite påskris....

nu ska jag äta lunch o fortsätta me alla bestyr...

kraaaaaaam


 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att få se lite nya bilder :)

Ser fram emot helgen då vi får se er på riktigt!

Kramar

2009-04-08 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0