Städar dag...

...har jag haft idag....
först på fm så var jag i tvättstugan, den var överfull me ren tvätt....
sen blev det wåfflor till alla barn till lunch....
sen ut o städa lite, lastat all kartong o fodersäckat( tomma) på en släp som ska till maj brasan....städat ute i lagårdsporten....gjort stallet....  in o damsuga, torka golven, vattna blommorna
laga stuvade makisar o köttbullar ti middag
sen har ellisen varit mammig så jag har ägnat tid åt honom o william o sandra :)
nu äter elias medans jag sitter här, barnen har fått kvällsfika o sitter framför tv men snart sängdax för alla tre..

Det var min dag :)




Kommentarer
Postat av: Nettan

Full rulle hela dan !

Ok för att jag känner att jag har varit duktig idag, men du va faktiskt ett strå duktigare. Ha ha !



Ha en skön kväll

2009-04-15 @ 21:40:42
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0