reej dag...

Idag har vi bara rejt.....      in till tärna, på statiol, där har dom massa fina skoter kläder , skid kläder mm.... jätte skoj att kolla på.....

det blev nya skoter byxor för både mig o tomas..... jätte kul!

sen vidare till hemavan, ica , handlade sen hem....      elias åt sen vilade jag lite innan vi åkte in till tärna igen o käkade middag.....  mums!     pizza blev det......

nu blir det tv för hela slanten.......................

jag ska surfa lite.......      william o morfar gick ut, sandra leker o mormor grejar ...  elias är arg o vill ha min uppmärksamhet o det måste han nu få......

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :)

Kommentarer
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

å vad spännande med skåpet, hoppas bara att du kan övertala din man om att sälja. Ha en mysig helg så hörs vi kram Louise

2009-04-03 @ 22:14:14
Postat av: Lizaloop

Hoppas att william blev bättre nu när ni kom upp i frsikluften. Hoppas att vädret är kanon oxå så ni ser ut som små pepparkakor när ni kommer hem!!

2009-04-04 @ 11:06:13
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Låter som en bra dag :-)

Hoppas allt är bra med er. Hur går omställningen från tvåbarnsmor till trebarnsmor? :-)

2009-04-04 @ 16:14:46
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?



Glöm inte bort veckans blogg! :)

2009-04-04 @ 16:18:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0