Maj brasa ikväll!

Väldig mke att göra nu.... men ska försöka hinna me majbrasan ikväll :)  vi har en egen här i våran lilla by, jag har bakat här på fm, dels till den o till sandras kalas..... lelle man hade lite ont i magen här mitt på dan men jag la honom på mage i vagnen o då kom det många pruttar  o sen somnade han... har nu sovit i 3 timmar.... han börjar no vakna o vilja ha mat snart.....

jag är trööööt.... vill soooova!

storbarnen är i luven på varan hela tin- jag blir GALEN!

Städa städa städa- kalas på söndag, jag hatar när det ser ut....
måste kratta ute oxå.....
mke nu!

kram....

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Hoppas du hann till brasan!!

Har du bestämt nå namn på hästen än då??

2009-05-01 @ 07:57:27
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Låter hektiskt :-)

Ta hand om dig nu .-)

2009-05-01 @ 22:37:42
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0