Helgen är snart slut....

Lördag hos oss bestod av en stressande fm , då jag skulle hinna me stallet + att jag for ut o red på en busig 3 åring :)
sen lunch o efter den så kom fam. Hedman barnens kussiner alltså , så det var stoj , lek o en skvätt slagsmål blandat hela dagen .... vi  hade det trevligt! middag bjöds det oxå på, jag gjorde kyckling, strips o sallader mm.....

sen var den dagen nästan slut, jag avslutade me att se robinson, vilket var ganska bra tycker jag...... sen sängen :)

dagen i dag har börjat lungt, jag har hunnit vara ute i stallet o gjort klart där, Ellisen sover ute i blåsten , för det BLÅSER värkligen här!

Vi väntar på att värdens bästa mormor ska komma hit - vi länktar efter henne!

sen i em så kommer en tjej hit som ska lämna sitt sto här för betäckning med min hingst......

sen kanske middag o efter den ska vi passa på o åka till vindeln o handla lite..... det blir min dag :)   rida då? viiiil.....  när ska jag klämma in det?   hmm, får se om det går......  villll.....

 åja, ses senare :)     kraaaam 

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Låter som en händelserik helg, hur många hästar har ni?

2009-04-19 @ 18:17:52
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj kom stoet redan, jag tyckte du sa att hon skulle komma i maj? :) Hur är det med oksana?? Kramar

2009-04-19 @ 19:31:48
Postat av: Lizaloop

Du...kan du inte läggaut receptet på den där kakan du bakat när jag å ullis var förbi dig, den var som lite gelekonsistensig om jag inte minns fel...?! den såg då oerhört god ut, men då var jag duktig och smakade ju inte på den....!

2009-04-20 @ 08:34:25
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0