Gnäll idag...

Idag har det varit en gnällig dag för lille man..... ont i magen tror jag? varför? ja den som det visste.....
han som brukar sova så bra ute men ack inte idag, jag provade länge men tillslut gav jag upp o la han på min mage då sov han faktiskt en timme.....

så det har inte blivit gjort nada här idag, bara bärande matande o små kortare sov pauser...

jag är trött.....
men får trösta mig me att han sov jätte bra natten som va.... tomas fick lägga honom o han somna vid nio, vaknade 2 käkade  sen vakna han vid 5 o käka sen sov han till 7....
men jag är iaf trött....


blir nog en tidig kväll om killen tillåter....
(jobbigt att vara 3barns mamma)
självförvållat!

kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Lucas

Näää inte självförvållat man e ju 2 om det - som oftast..

Hoppas du får sova inatt

2009-04-17 @ 15:00:13
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: anne

Litet gnäll hör till! åtminstone om man ler så rart mot sin mamma efteråt! :)

2009-04-20 @ 17:19:40
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0