Febran....

Konstigt....  internett är lite segt i dag, eller allt på skärmen.... hoppas det bara är tillfälligt!

allt frid o fröjd trodde jag men william vaknade i morse halv 6, törstig o kissnödig... hmm, ovanlligt för att vara honom... o ja mke riktigt han hande feber..... Nej, vi som skulle åka idag.... men jag tror vi åker till fjällen ändå.... han vill inget helldre!

vi har en snicke boa där uppe så fortsätter febern blir det att vara där, morfar o han trivs bra där... men fjällen- ja då vill man ju ut på fjället o grilla o njuta.... hoppas hoppas det är en kort feber sväng....

nå väl, nu ska jag iinte trötta ut er me gnat.....   jag måste hinna göra allt som skall göras innan vi åker....  ska hinna till nackrapaten me min nacke oxå.....   

får se om vi orkar släpa me datorn, annars blir det en blogg fri helg..... ni märker väl.....  

                                                                  kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad tråkigt ved wille men hoppas att det går över fort, jag hoppas annars att ni får det bra i fjällen själv så ska vi inte göra något speciellt i helgen. Sköt om er så hörs vi. Stina och Lars har fått en kille till så det blir ju bra för Elias en killkompis. Ha det Kram Louise

2009-04-02 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0