Bull bak....

Idag har jag endast bakat 87 bullar!
mums, nu kanske det räcker nån vecka :)

Elias dreglllar....
Han har hittat sina händer o ska helst ha in båda i mun samtidigt!

på em fick jag inte så mke gjort för det var en liten kille som var lite gnällig o ville ha mamsens uppmärksamhet!

Imorgon åker jag ti vindeln ska ut o käka lunch me jobbet :) - me like!
vi ska hälsa på mormor först, jag elisen o sandra...
T o , william ska till stan för att gå på koll hos farbror docktor o sen göra stan....
handla ska dom oxå få göra så slipper jag :)

nu ska jag lägga lilleman.... kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Vi ses på några timmar, nu ska jag bege mig!!

2009-04-28 @ 08:46:57
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart Elias dreglar när mamma står o bakar bullar o han kan inte smaka ;-)



Hoppas det var en trevlig jobb-lunch!

Kram



Ps Oskar vill se mer bilder på fölet :-)

2009-04-28 @ 12:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0