April väder...

...har vi verkligen här hos oss idag, snö o storm o nästa sekund lyser solen- knas!
Elias har sovit i natt :) somnade vid halv nio, o vi klev upp åtta. me 3 ½ matpaus.... :)

idag är det bra i killens mage oxå :)

idag har sandra ått göra sina inbjudningskort till hennes födelsedags kalas.... bara 2 veckor kvar... det är någon som länktar.....   så vi har pysslat i massor idag :)

hunnit varit i stallet medans Ellisen sov mitt på dan.... han sover inne idag pga, vädret.. men det gör att han sover kortare stunder så nu redan är han inne på gång nr, 3.... han brukar ju bara sova 3 + ½ gång i vanliga fall,
mem men..... 

Lax o potatis eller pären som vi säger på bonska blir det till middag :) gott - me like!

ikväll då? ja det blir nog fredas mys i soffan tror jag....
dricka - jag länktar efter trockadero.....
jag ska ju försöka bli av me extra kilorna som på nå konstigt vis kommit på min kropp :)
å då försöker jag va duktig o inte dricka dricka på vardan, utan bara på helgen....
inge godis, å försöker hålla mig till popcorn..... 
men tillåter mig att synda nån gång då å då, än så länge......

skulle bara behöva hinna mortionera lite mer.... TIDEN var är du?
blir kanske bättre nu när barnen är i skolan igen på förmiddagarna? eller? säkert inte......

ja ja, slut o gnäll......   några extra kilon va e väl de när man har fått en sån guldklimp :)



Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vad skönt att magen är bätre .-)

Förstår att hon längtar lilla tjejen .-)

2009-04-17 @ 16:55:31
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0