solglimtar i vardan!

ja jobbet har ju hägrat nu ett tag, så det var så härligt att hämta barnen från dagis, trots all ork nästan e slut.... att komma hem o veta att man iaf har sovmorgon imorgon, behöver inte ens kliva upp o se till att wille kommer me bussen för på onsdagar så är dom lediga så ja det är helt klart en solglimt i vardan , sen en annan är när ens barn tycker att middan är supergod så man inte ens behöver ha nå bråk vid bordet , sen så klart om man fått ett mail eller en komentar på bloggen det tycker jag oxå sätter prägel på vardan......  vad har ni för solglimtar i er vardag?

det var en telefonsälgare som ringde i em, ville att jag skulle premunera på tidningen iform, + att jag skulle få nå pilatus grejer.... jag sa att det inte riktigt låg rätt i tiden då jag var gravid, ens innan hon pratat klart... varför blir dessa försäljare så sur om man säger nej? ja menar att dom måste ändå få ganska många nej eller? ja självklart skulle det va kul att komma iform men känns faktist inte som om det är prio 1 nu utan nu ska jag ju bli rund o go igen....?? eller kanske inte..??  

ikväll är det idol o tv för min del, känner att jag behöver det, hoppas att min andra äkta hälft bara inte jobbar över så länge så vi hinner mysa lite oxå....


william tar stora tuggor me mat....

                                                           
mmmm ser ganska gott ut va??

vad vi åt? 

jag lagade min goda tackospaj  som både är lätt o går ganska fort att laga.......

nåja, bäst att göra av med den sista energin som finns i kroppen innan kl blir 8 så väl mött i morgon.... kram

Kommentarer
Postat av: s's

goa' ungar!

2008-09-23 @ 22:27:11
Postat av: Lizaloop

Taconpaj=mums mums

se nu till att vila upp dig innan det är dags å jobba igen ;)

2008-09-24 @ 08:33:11
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0