snart ikea dags...

satt o kolla i ikea katalogen...  hm det blir dyrt nu när vi åker... ska åka på fredag o mamma o syster ska me...
ska köpa massa grejor till lekrummet som vi håller på att färdig ställa( eller det är nog några månader bort) men detta är nog ända gången jag åker på ikea innan jul så.... bäst att passa på när man har pengar....  för resten av månaderna kommer dom väl att gå till julklappar o dyl.

tycker synd om den nya bäbisen, den får inga nya grejor bara begagnade saker o kläder.. men men det blir ju billigare så!
ååå känner mig förkyld o nu har jag börjat känna av halsen oxå.... inte bra, sandra var snorig i morse oxå när hon vaknade... hoppas det är en snabbt övergående förkylning....

har gått 'runningen' me ulrika o lilla stina idag, skönt me lite luft under fossingarna... behövs!

imorgon ska jag o wille till ume, han ska till doktorn o ta blodprov o den vanliga kollen....
sen ska vi göra lite ärenden på stan, såg en snygg poloklänning men frågan e bara om jag kan ha den eller om magen putar för mycke?? sen ska jag handla på maxi för en gångsskull... brukar va så besvärligt men jag har ju killen me så han får väll styra korgen.....

va ska ni äta ti midda?  själv rotade jag i frysen o hittade gamla kare kotletter som det börjar va dax att käka upp innan dom stelnar ihop för gott....  tror det blir pommes i ugnen till...... har igentligen ingen lust att laga mat idag men måste väll, sen kommer det en snubbe o tittar på vår gamm traktor som vi lagt ut till försäljning... hoppas den far! behöver bli av me lite skrot från gården... sen har vi satt ut en av våra släpar oxå? vet nån som vill köpa? 
http://www.blocket.se/vi/18000412.htm?ca=2_s

nu hör jag sandra kommit hem, hon har varit me farmora i stugan i dag o grävit potatis....
så det e väl bäst att gå o göra lite nytta, fast jag igentligen inte vill men ha det bra o dra inte på er nån förkylning nu som jag gjort.... kram!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jag har oxå varit förkyld, är väl nåt som går. Middagen här är precis klar, väntar bara på karln, bortskämda karlar som har maten serverad när dom kommer hem va ;)

Det blir iallafall korv och aubergingryta med keso! Låter väl smarrigt :)

2008-09-08 @ 17:17:44
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Jag ska snart till IKEA jag med och det lär kosta en hel del då med. Visst är det hemskt? Men sen får man ju schyssta grejer i och för sig!

2008-09-08 @ 17:30:26
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: ja jo kanske!

2008-09-08 @ 19:32:58
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0