SKOR....

Ja nu har jag kommit hem o hunnit landa.... förra dan jag var i stan så hade jag dom här stövlarna på mig...
                                                                                
och fick förståss ONT i fötterna, fast det inte är nån hög klack på dom... men eftersom jag inte är till stan så ofta så tycker ju jag om att klä upp mig lite när jag nu ändå ska dit...  så i all hast innan jag åkte till jobbet igår högg jag ett par andra stövlar : dom här............................... och tänka sig, högre o smalare klack men dock mindre ont i fötterna, ifs så gick jag nog inte fullt så mycke som förra dan MEN??

ja ja imorgon på ikea blir det dom här..... dom håller på att ta sig ett bad så all häst lort försvinner!

ja men idag i stan så när tomas var hos tandläkarn så åkte jag på strömpilen o gjorde lite tidsfördriv... har nu köpt den första JULKLAPPEN för i år... de ni! det plev en sak till sandra.... sen kollade jag lite på mammakläder på hm, men tycker dom inte har några.... tips om bra ställen för mammakläder???   sen va kl. 11 o då skulle totte va klar så jag åkte tillbaka o väntade, fick dock vänta i 45 min innan han kom, o hade ont.. dom hade skurit upp i underkäken nedanför framtänderna å skrapat( en tand har hållit på att dö pga nån infektion..) o sen sytt... så det lär väll kännas antar jag... hungrig för två så vi for o köpte sallad på nattöppet( rekomenderar verkligen det... man får ju plocka sin egen o blanda hur man vill.... mums!  totte får bara äta flytande o fick en yoggart :) sen att köpa färg o plåt o massa såna där tråkiga , dyra men alltför behövliga saker om nått här hemma ska bli klart nån gång... så så mycket till fynd blev det inte!  men imorgon då ska bilen bli fulllastad det vill jag lova.... nu  har det blivit tyst på övervåningen så nu sover nog dom små... o jag ska bege mig ut till stallet innan idol börjar o sen bär det av till sängen för det blir en tidig morgon......  puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygga stövlar iaf...

2008-09-11 @ 19:23:56
Postat av: Louise

Lilla miraklet har fina mammakläder, sedan om du kan tänka dig beg så rekomenderar jag www.tradera.se

aktion på nätet dom har allt. Hoppas ni får en bra helg i sunsvall själv är jag dyngförkyld ska med lillan på vårdcentralen hon vill inte äta tror att hon har någon infektion i munnen.Kramar Louise

2008-09-12 @ 08:14:53
Postat av: jenna

svar: okej :) jo det kan jag förstå. i stockholm speciellt där jag bor (Haninge, den hästtätaste kommunen i Stockholm)finns en hel del hästaffärer.

2008-09-12 @ 09:38:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

tradera...

2008-09-12 @ 11:22:33
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lilla Mirakel har bra mamma-kläder, helst byxor (men de är ju något dyrare förståss, men helt klart värt det), bra service dessutom. Sen hade Lindex en hel del bra mammakläder, men vet inte om de har så mkt kvar för jag tror de ska sluta m mammakläder, du får kolla rea-ställen. Hmm.. kommer inte på nåt mer just nu. Väldigt vuxet av dig att köpa julklappar redan nu ;) (vad skönt att slippa springa runt i december sen). Hoppas ni har det bra i Sundsvall, vi vill ju gärna se sen vad ni fyndat där :) Kram Kram

2008-09-12 @ 16:58:20
Postat av: Lizaloop

hej, vi har startat ett forum nu ist för en ordinär hemsida för hällnäs, du kan ju regga dig där, du bor ju nära och kanske vill veta vad som händer i byn...

sprid gärna ut det till andra du tror kan vara intresserade och framförallt de hällnäsbor du känner och de utflyttade du vet!!!



www.hallnas.com

2008-09-13 @ 09:31:13
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0