potatis gräv..

ja söndagen lider mot sitt slut, idag har det varit en tråkig söndag... tomas som varit bakis o jag har bara varit trött.... men jag har faktist gjort lite nytta- grävt potatis o verkat oksanas hovar, det behövdes!  jag har lite ångest över att jag kommer att gå upp i vikt o känner mig lite .....  bara derför att det e så jobbigt att gå ner igen men nu är det väl sista gången - kanske! man vet ju aldrig , vi satt o prata vid middan o ja om 10 år är man ju bara 37... o då är det väl inte försent att skaffa en sladdis eller? men nu måste jag först o främst överleva 3..... länktar till  6 oktober , då ska vi göra ultraljudet + att det då gått halva tiden ......

här har ni Almeida som springer några varv!


snygg kille va?


här löshoppas han hemma , höjden ligger ungefär på 110cm....


nu ska jag gå ut till dom underbara o gosa en stund innan tv'n väntar synd bara att det är skit på'n
 vi hörs................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0