Lördag kväll....

att jag orkar sätta mig här, är det nog många som tänker... men ni sitter ju här o tittar så ja.. det är lite roligt att få sätta sig vid datorn o slapna av lite!!

jag har ju jobbat sen igår, imorse så tog jag med mig jobbet o åkte till lycksele o tittade på tomas när han körde folkrace...  det var raflande 4 heat o det gick bra för tomas o alla andra andra vindelbor för den delen oxå.... tomas kom sig till A- final, kom iväg bra i starten o i andra kurvan smet han förbi alla på ytern... ut  ur kroken kom han som 1.a o conny från vindeln bakom sig, resten av gänget fastnade där i 2,a kurvan o blev sittande så tomas ledde ända tills hans bil började ge upp.... bakhjulspunka o bakaxeln som gav vika men ja conny körde förståss om honom men dock kom han inte alltför långt efter imål trots bilhaveriet... så en 2,a plats- grattis!

                           
här har ni honom me bakhjulspunka! ( se så han har styggat till MIN pv' , kom ju två nere i övik på en stor tävling me denna bil förra sommarn....motorn måste nu renoveras under vintern)

barnen är ju som sagt uppvuxna på folkrace banan o trivs....
                           
william har bästa utsiktsplatsen, uppe i en tall........ :)

nåja, till hällnäs o lämnade av mig jobbet (gick jätte bra att ha me honom, tyckte att det var intressant o kanske roligt att komma iväg o göra nått annat...) sen hem o mocka åt hästarna o ge dom lite bränsle...
laga midda till oss själva, blev tråkig lördas mat, brukar ju vara gott att äta nått extra på lördagar men i dag blev det stuvade makaroner o köttbullar.... oja, gott ändå!
nu sitter barna o ser barntv tomas gick till garaget o ja här ä ja...

oo i torsdags fick jag reda på nått jätte skoj, vi ska få gå på bröllop till somaren! nyfiken? vet ej om jag fick tala om det för alla än.... så ni får gott vänta ett tag... ;)

imorgon har jag inte riktigt hunnit tänka vad som skall göras.... så mycke som möjligt förståss, innan jag måste åka o jobba igen, jobbar då till månda morgon e ledig 6 timmar o jobbar en natt till sen personalmöte på det... urk!
jobb jobb jobb, jag säger ju det, men det kanske ger en extre klirr i kassan me tanke på att jag om inte allt för länge ska va mamma ledig så behövs nog alla slantar jag kan skrapa ihop....

ikväll blir det inte någe mer gjort, bara mysa me min man framför tv, ha nu en fortsatt bra helg så hörs vi...
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0