ja men detta blev inhandlat på ikea

                              
ja här har ni en morgontrött anna kl 5.30  på fredamorgon när vi begav oss till ikea.....

detta köpte jag:    GULLUNGE skötbädd  GULLUNGE klädsel nytt till skötbordet, madrass o klädsel....

                                                                TROFAST system   IKEA PS FÅNGST förvaring med 6 fack, hängande
ny hylla att ha leksaker i i lekrummet, o en häng grej att förvara i oxå......
LEKSVIK byrå med 6 lådor större byrå att ha i hallen, den gamla mindre ska bli skötbord.....
                                      LEKSVIK Vägghyllaoch en hylla att ha ovanför skötbordet.....

sen blev det lite smått o gott som kuddar, kuddöverdrag, diskborstar,frukost skålar, skålarLJUVLIG skål
oja lite värmeljus förståss..... 
 
ja bilen blev iallafall full o ida fårstår inte riktit hur det gick till.............

                                                                           
                                     här är bildbeviset på att ida varit på ikea för första gången i sitt liv!!!!!!!

till lunch blev det ikeas pizza slice, gott.....
sen köpte jag nya skor till barnen o dom blev förståss jätte glada o tyckte dom va jätte fina..

sen blev det en tröja till mig.  Ny jacka till sandra, en tröja till wille från mamma...
sen en stor godis påse att mumsa på i bilen hem.....
trött var jag när jag kommit hem men bara att bege sig ut i stallet o ta hand om djuren.. sen försökte jag va social me tomas men ögonen bar inte upp så länge..... sovde iallaffall gott.....

LÖRDAG
igår så var jag förkyldare när jag vaknade , trögstartad o inte posetiv te nott.... men jag letade fram huset på innsidan (städade alltså ) o sen målade jag massa bräder röda, till stallet på baksidan... sen gick jag runningen o sen lagade jag lax o  potatis... vi åt , sen fick vi besök av kent ulrika o lilla stina, vi åt ostbricka o surrade en hel del.....

idag SÖNDAG så har jag varit ute i stallet, ska gräva klart potatisen nu sen laga spagetti o köttfärssås , hinna gå rundan sen åka till ida på kalas o fika tårta o sen väntar jobbet.... ha nu en riktigt skön söndag så hörs vi.... kram!

Kommentarer
Postat av: jenna

har du eget stall?

2008-09-14 @ 19:40:47
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

ser att du fick en hel del saker inhandlat, så trevligt!!

2008-09-15 @ 11:38:43
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0