fredag kväll o ........

ja idag har det varit en bra dag, mycke häst tittning men det e ju det ja älskar, skulle bara suttit där på hästryggen själv... men hos frissan gick det iaf BRA jag är rätt nöjd o det blev page me rätt mke uppklippt i nacken, skönt att bli av me lite hår kommer bara att sakna att kunna sätta upp det! men LINA jag e jätte nöjd!

glömde så klart kameran hemma så det blev ingen före bild men lägger ut den här för det e ju så ni sett mig alltid med hästsvans......

så nu ser jag ut så här i håret......
                                                                


                                                                           va tycks?  får vara blond ett tag till men tror att jag såsmåningom vill gå över till brunett igen.............

sen stannade jag till hemma hos mamma som hade sandra, där fick jag mig lite middag- TACK mamma, gott som vanligt!
sen åkte  jag o sandra hem  o som tur var när vi kom hem fick jag mig lite hjälp me mockningen i stallet....


sandra gumman ganska trött men ställer ändå upp o hjälper mamsen!
   sen var katten aslan oxå me o svansade runt............
                                                                                                              

sen önskade sandra att vi skulle ha myskväll o självklart det e ju fredag så vi poppade popcorn....
ett helt lass asså!
nu ska jag gå o sätta mig framför tv o glutta me totte en stund, har ju inte sets så mke i veckan kanske blivit max 2 timmar  o ja två sovande nätter då men.......... hur har eran dag varit?     kram kram


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Guu va snyggt det blev, åsså slipper du ha hästsvans ett tag nu oxå!!

Ha en bra lördagskväll!

2008-09-27 @ 16:59:55
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Du blev jättesnygg i den frisyren. Ha det

2008-09-28 @ 18:59:07
Postat av: Birgitha

Va snygg du blev. hare bra!Birgitha

2008-09-28 @ 21:46:41
URL: http://josefinpersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0