Dagens arbete...

Ja idag har min lilla syster vart här, först så var vi duktiga o hon hjälpte mig att plocka ner sommar hagen hästarna gått i, nu är gräset där slut o hästarna har åkt tillbaks till vinterhagarna! vädret var inte med oss utan det småregnade... som vanligt!

sen så löshoppade vi Almeida o han tyckte det va härligt att få röra på sig , det gick jätte bra o han va duktig, pga utrymmes skäl kan jag inte göra så avanserat eller så högt men han hoppade då 110 iallafall....

                                     

                                      
visst e han snygg mitt lilla busfrö..............

trode jag kunde få hit filmerna som jag filmat, men datahacker som man är så.... ja nån som kan tala om , om det ens går???

här kommer några bilder av lost oxå han fick oxå va på ridbanan o springa lite, o ha träns o bett för första gången.... lite läbbit men gick bra, gick bra att skutta oxå för att va första gången!


hjälp det har fasnat gräs i bettet....

                                                                    
                                                                      men jag tar en tugga till.....

nu  ska jag gå o laga middag, det blir Tacos........     sen får vi stor främmen... karin magnus o lille rasmus kommer hit en sväng.... på återseende!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jepp du kan få in filmera,

först måste du ladda upp filmsnutten nånstans och det finns ett antal ställen du kan göra det på, men jag tycker att Youtube funkar bra för det.



Tänk på att du måste bli medlem först innan du kan ladda upp en video.



När du sen har laddat upp din video, så tar det lite tid innan den funkar, men när den väl funkar så är det bara att lägga in den på din blogg och då kan du gå på skapa ett nytt inlägg som vanligt alltså när du vill skriva nåt..

åsså öppnar du upp "youtube" där du laddat upp filmen, kopierar länken som finns på högra sidan där det står embed

Skriv ditt inlägg som vanligt och där du vill lägga in filmen klickar du på den lilla ikonen där det står HTML då öppnas ett nytt fönster upp och där klistrar du in koden du kopierade.

Tryck sedan på uppdatera då ser du att det kommer upp en gul ruta, och det är precis vad det ska göra!! Då är det klart, bara att publicera inlägget sen!!





Annars, ha en fortsatt trevlig helg!

2008-09-05 @ 19:53:04
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Jepp du kan få in filmera,

först måste du ladda upp filmsnutten nånstans och det finns ett antal ställen du kan göra det på, men jag tycker att Youtube funkar bra för det.



Tänk på att du måste bli medlem först innan du kan ladda upp en video.



När du sen har laddat upp din video, så tar det lite tid innan den funkar, men när den väl funkar så är det bara att lägga in den på din blogg och då kan du gå på skapa ett nytt inlägg som vanligt alltså när du vill skriva nåt..

åsså öppnar du upp "youtube" där du laddat upp filmen, kopierar länken som finns på högra sidan där det står embed

Skriv ditt inlägg som vanligt och där du vill lägga in filmen klickar du på den lilla ikonen där det står HTML då öppnas ett nytt fönster upp och där klistrar du in koden du kopierade.

Tryck sedan på uppdatera då ser du att det kommer upp en gul ruta, och det är precis vad det ska göra!! Då är det klart, bara att publicera inlägget sen!!





Annars, ha en fortsatt trevlig helg!

2008-09-05 @ 19:54:27
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0