älgjakt..

mysigt att inte behöva stressa i väg i morse....
sandra älskar att gå i pyamas o gick ända till lunch med den.... lagade lite ris o korvstroganoff till lunch sen kom morfar o hämtade barnenför att ta me dom på älg jakt!  william älskar att vara ute i skogen o dola på.... sen att dom inte ser så många älgar är väl en annan sak men det är ju såå spännande :)

själv så städade jag undan lite på fm, sen nu har jag varit i stallet o gjort bort där, tömkörde allan lite o det är så kul att man ser att han förstår o tar åt sig det jag försöker lära honom.... det är bra med lite gratis mortion, skulle behöva röra på mig men hinner inte eller prioriterar inte det som nr.1  för nu måste jag strax äta middag för sen väntar ju jobbet på ridskolan, eleverna har teori idag så det blir att försöka banka lite information i dom......

ikväll börjar ju den nya serien me persbrant på 4 an .. nån som ska se?

måste ju säga att bebisen i magen sparkar hej vilt, är i slutet på v17, o har kännt att det sparkar sen i slutet på v.15... jätte tidigt tycker jag me tanke på att jag inte har kännt nåt me dom andra barnen förän i v.20 tidigast...... kan ju alltid hoppas att det  är 2! skämt åt sido så mår vi bra iaf, sånär som att jag har börjat känna av 'rumpan' mer ..(fogarna eller va det nu är?)
                                          
                                                                         
den börjar på att synas på.......  jag har ju alltid burit en enorm mage så jag vet inte vad som inte talar för att det blir så nu oxå???....  ha en bra kväll..........

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad roligt med en magbild! Javisst börjar det synas men jag tycker inte den är jättestor för att vara v.17. Härligt att du redan känner sparkarna, nu är det snart dags för UL va? Spännande :) Ska ni på Fredrik o fridas 30-års fest? Vore så kul att ses! Och så måste vi ju ta oss upp på lia snart, förstår inte vart veckorna tar vägen! Ha det bra! Kram

2008-09-25 @ 09:08:33
Postat av: Anna

Hej Linda,

ja vi ska till fredrik o frida nästa helg.. länge sen vi gjorde nått , så det ska bli kul... ja 6oktober blir ultraljudet av, så det ska bli skönt att få ett datum attt länkta till, ja dax för lite pizza bak i bagarstugan kanske.... kram kram

2008-09-25 @ 11:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0