27 år

ja ha då var den här dagen snart över, en bra dag faktist me mycke gofika.....
imorse när jag kom i hallen stod paketet från min T, det var en skrivare som jag önskat... men tyvärr ska vi byta, ingen  kopiator på den här o det vill jag ju ha så jag får gott vänta ett par dar till minsann... men har jag väntat så här länge så spelar nog inte en vecka till nått!  men för att få plats me skrivaren som nu är ganska stor o otymplig så var jag ju tyvärr tvungen att städa kontoret/ garderoben för att få plats.... vilket var väldigt behövligt!!!  så sen bakade jag ju chokladpajen... blev god... mums! eller va tycker ni som smakade?


är det nån som e intresserad av recept?

sen gjorde jag ju en smörgåstårta oxå som vi( mamma pappa syster T,o Barnen ) åt till middag!

mums, min favorit!

ja men efter jag bakat o stått i så mockade jag o gjorde bort hästarna, så kom w hem så då badade vi o hade mysit en stund, sen fick jag STOR främmen, Lisa  o Ullis mina jobbar kompisar kom o drack kaffe o jag fick en PRESENT...

en eller det var två men mina barn e inte så smidiga( skäms) så en gick i krash... men som tur var hade jag två höga sådana lika dana så dom passar alldelens utmärkt ihop... TACK......

mer presenter jag fick...
   
ja vart tror ni typ allt e köpt? mys kanske???  sen fick jag ju lite pengar oxå o det e ju alltid välkommet!
så TACK alla ni e guld värda i mina ögon ...
nu har jag lagt barna, T gick ut o spikar bräder o jag sitter här i väntan på att barna ska somna, ganska bra sysla den här tiden medans jag måste vara inne en stund tills dom somnat.... sen ska jag gå ut i stallet till mina älsklingar en stund innan det kanske blir lite tv innan jonblund kommer.... vad står på schemat i morgon då? vad ska ni göra? det skall nog regna... så jag får se om jag o barna åker till vindeln o handlar eller vad vi ska hitta på... dröm nu sött, det ska jag göra...
kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Hallonen var ju goda iallafall!!

Jo jag tänkte det när jag såg bilderna...mys..hihi ja men det är ju en bra affär med fina grejer så vad gör väl det!!?!!!

Ha en fortsatt trevlig födelsedagskväll för nu dröjer det ett år innan det är dags att fylla år igen!!

2008-09-02 @ 21:16:19
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej ... absolut lisa, jag menade inget illa om my's utan tvärtom.... jätte fina saker... ja länge kvar till nästa år... ursh snart 30....

2008-09-02 @ 21:42:07
Postat av: Linda

Grattis gumman! Hoppas du hade en riktigt härlig födelsedag, låter så iaf :) Och både pajen o smörgåstårtan såg väldigt smaskiga ut! Stora kramar till dig från oss!

2008-09-03 @ 12:58:01
Postat av: Anonym

Jo du Anna,kakan var såå god!Tack så mycket. Kram Ullis

2008-09-03 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0