solen lyser , himlen är blå...

ELLER INTE... nej det är det värsta höst vädret man kan tänka sig.... kallt, regnigt o blåser jätte mke!
skönt att hinna va hemma en stund idag, var trött när väckaren ringde imorse kl 7.... låg kvar o ropade på min prins så han vaknade då komm han o vi gosade i sängen en stund.. när klockan slagit halv 8 började det bli brottom att kliva ur sängen, tur barnen e så snäll på morgonen vi klädde på oss me raketfart, fikade sen skjussade jag dom till dagis, william skulle på utflyckt till åmsele idag. kul att dom hittar på lite saker!

mockade o gjorde hästarna sen när jag kom hem o sen var det gott  att gå in o käka frukost, magen kurrade!
städat i bagarstugan har jag gjort för william har bjudit hem några kompisar i morgon em så då ska dom bada badtunna o få äta pizza gjord i bagarstugan.... sen tänkte jag passa på att baka lite mjukaka på lörda lix när det är städat där o medans jag är kapabel att stå så länge.... foglossningen kommer smygande mer o mer!

så imorgon när jag kommer hem från jobbet blir det till att elda, både i badtunnan o i bakuhällen.... så man kan väll säga att jag kommer att ha fullt upp innan jag ska hämta hem grabb gänget från skolan.....

på lördag kväll ska vi på kalas i täfteå, fredrik o frida anårdnar en stor fest så det ska bli trevligt att få klä upp sig lite, det va ett tag sen jag var på nått galej faktist.... ska se om jag kommer i några finare kläder......  ulrika hade lånat mina mamma kläder som jag haft mina tidigare grav. så nu fick jag tillbak dom o, trodde förståss att jag hade så stor mage att jag kunde börja ha dom men tji fick jag,, jag var inte så stor som jag trodde jag var för det saknades mke innan jag kan börja ha dom..... o jag som inte hade tänkt köpa nå nya kläder...... tur man inte klär upp sig så ofta, jag får nog gå i mina gamla slitna kläder ett tag till ...... barnen ska vara hos mormor o morfar, o det ska bli skönt me sovmorgon på söndag!

vad ska ni göra ihelgen?

nu ska jag betala lite tråkiga räkningar sen ducha o fixa lite innan jag ska bege mig till jobbet änenda'.......
ha det bra ' vi höres!  kram 


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Ja jag jobbar hela helgen, inte så kul.. Ja du kan få låna skivan, har fått tillbaka datorn men har inte hunnit fixa tillbaka internet.. har formaterat om hela datorn så.. kramar

2008-10-03 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0