Regn o rusk..

ja det har det varit hela dagen....
idag har william fått vara hemma från skolan, han har fortfarande den där hostan o jag tänkte att han skulle få va hemma o vila lite, vilket gjort susen för tillfället.... han hostar inte så länge han anstränger sig men börjar han busa el dyl. då hostar han direkt.... ska få åka till dagis imorn men hoppa över gympan....

har dolat me min källartrapp idag, målat andra varvet + små grejset alla dekorer osv- det som tar tid att pyssla me, men känns ändå skönt att ha lite att göra innomhus när det är så dåligt väder ute.....

efter middan åkte vi (jag o barnen) till hällnäs för att delta i typ gudstjänst för alla 6åringar skulle få sin bibel.... så nu har vi lite kvälls läsning här framöver.....

hästarna har fått sin omvårdnad o barnen är nattad nu ska jag göra nått innan tv monstret griper tag i mig....
föresten jag vann ett par skridskor i dag på tradera......  så nu länktar jag till nästa söndag då jag får provåka lite....... hjälp!

imorn ska jag på personalmöte sen handla o hem o greja -synes-

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

jag vann inga skridskor däremot vann jag ett par skor och ett pannband till halloween!

2008-10-20 @ 22:56:00
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0