mmm mätt i magen....

ja idag har jag försökt att vara lite efektiv trots jag känt mig lite hänngig- det är ju förkylningstider häromkring.....
har sttädat i källaren o tagit hand om tvätt som låg o väntade på att få komma in i skåpen..... sen har jag tvättat allt lortigt oxå........       barnen har ju varit hemma idag o det har varit lite si o så me kompis andan idag.....

Nu innan maten var klar kom wille till mig o sa: mamma kan inte vi fara till umeå så jag kan få köpa mig en egen telefon... eee det ska då börjas i tid!
hans argument var att då kunde han ringa till sina kompisar när han ville..... men han får nog vänta ett antal år till innan det blir nån egen sån!

kännde för att laga lite godare middag idag, så det blev en potatisgratäng me morötter o lök i, sen blev det iförsig bara köttbullar till men det va gott.....
en jätte god beasås som va ny här på ica provade vi oxå:

har ni smakat den?

länktar ni till imorgon?

det gör faktist jag!!!

ska bli skönt att bli bortbjuden på midda slippa laga det goda själv, bara njuta...
sen förståss att träffa alla glada....
måste ladda kameran så den följer me så ska ni få er en massa kort sen på lörda...

titta va fin himlen va när solen kröp ner...


imorgon ska jag försöka hinna lägga ut bilder på mig o totte innan vi åker på maskeraden.....
ha en bra torkväll, nu ska jag ta mig ann mina busiga barn som har kudd krig i rummet!!!!

Kommentarer
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Ja du måste ta med kameran jag blir sugen på att se hur ni ser ut. Ha en trevlig kväll och hälsa 30 åringen så får vi höras. / Kram Louise

2008-10-30 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0