mitt i veckan...

ja då var det onsdag då.....
fm har jag ägnat åt hästarna, sen precis när jag kom in ringde ullrika o fråga om ja skulle hänga me på promis, o det va ju ett tag sen ja rörde på fläsket så ja, det är jätte fint väder å det var superhärligt att vara ute o andas friskluft......

nu har jag kastat i mig lite 'tomte'gröt me kanel.... det ä så gott , nu ska jag åka till barnmorskan o höra vad hon har o säga idag..... sen handla o göra lite andra ärenden innan jobbet på ridskolan väntar..... teori i kväll , har slagit ihop 2 sista gr. så jag kommer mig hem lite tidigare ikväll tillome.....

vad ska ni göra till hallowen?  har ni hittat på nått roligt eller?  jag vet ju vad vissa av er ska göra men ni andra då?

                                                               http://political-analysis.org/c-pol/
ha en bra onsdag o ta vara på ljusglimterna i vardan........... krrrrram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tillhör ju skaran som du vet!!

2008-10-29 @ 20:02:26
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Tack för reseptet på den goda snickerskakan som du gjorde för x antal veckor sedan den vart supergod. Alla i REVY gänget tyckte att den var underbar.

Ha en bra dag/ Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0