Mina älsklingar...

Jag länktar efter att få...

flyga högt över hindren......

titta min lilla kille så liten han varit....



o , nu så stor o stilig..


här är bus killarna i sommras... allan o lost...

Lost pussar Almeida... gullit va!

nu har jag helg från jobbet.... skönt va!  men måste dock jobba på söndag kväll....
på måndag är det vännäs som gäller hela dan för då ska jag på ''häst kurs'' hela dan o på kvällen är det clinic ja ''häst kurs''  ''föreläsning'' då oxå, länktar för det brukar va lärorikt när det kommer upp nå kända tränare o ryttare....

va har ni för planer på helgen? jag hörde ju att du jobbar linda, men pengar e pengar... dom måste ju dras in nånstans.... för nu är et väl dax för nr.2 snart eller? :)
ni måste ju komma upp snart!!!

idag föresten tog jag mig tid att gå till ulrika på fika, hela byn va nästan där.... birgitt o willy o karin o ullrika hade ''bakat'' så gott..... smörgåstårta o en bakelse så Tack för fikat det va jätte gott...... :)

det värmer i hjärtat när ni lämnar en komentar här på bloggen, det e så kul att läsa.... mamma hör du det :)
ha en forsatt bra kväll- på återseende! 

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Haha, att det ska vara så svårt att kommentera, samma hos mig det är nästan bara folk med bloggar som kommenterar, de andra 300 läsarna smyger bara!

2008-10-24 @ 10:14:35
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag länktar

Det skulle vara Jag LÄNGTAR

2008-10-24 @ 12:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0