hyllornas dag....

idag blev det lite strssigt..... sandra ville inte vakna, allt blev fel.... grinig o gnällig... fel kläder, fel frukost, fel fel fel...... så ja jag han inte ens släppa ut hästarna innan jag åkte me dom till dagis, wille har börjat hosta!  så lämna på dagis - hem o släppa ut hästarna,sandra hade bara kyrkansbarntimme o fotografering i dag på schemat, så halv 11 hämtade jag henne , vi åkte till vindeln åt lunch hos mormor.... tunnpankaka! 

Gärnet på järnbolaget köpte hyllor till skrubben under trappen i källaren, sen på ica handla mjölk... förstår inte det går säkert 6-8 liter i veckan.... + lite mer smått o gott... till hällnäs för att hämta wille när han slutade förskolan kl1, hem fika o sen fixa me mina hyllor så jag får nån ordning där nere....

För nu håller tomas på att klinkra där nere i 'trapphuset' ,  sen ska jag köpa färg o måla trappan o måla väven på väggarna en annan färg..... så snart kanske vi kan börja med det där efterlänktade lekrummet så att det blir klart innan jul.....
ja sen har jag monterat i hop hyllan som ska vara ovanför ''skötbordet'' i hallen o börjat skruva upp den men behöver lite starkare armar för att få in skruven ända in..... ni vet :)

lagade köttgryta till middag o gu det är gott med älgkött.....   
nu sparkar den lille i magen o jag e trött , ska gå o lägga mig framför tv'n en stund o knapra på nåt gott.....

hade'  kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ha en trevlig fredag då så ses vi imorgon vid bytet!

2008-10-10 @ 10:24:03
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0