HALLÅ, DET SNÖAR ... 4oktober!

ja se det snöar, ja se det snöar.....
kan säga att det var två helt överlyckliga barn i morse som tittade ut genom fönstret ... mamma det snöar ... mamma , mamma, lät det..... mm sa jag o drog täcket över huvudet, kl va ju bara kvart över 7..... tänk när vi har en liten i familjen då är det nog slut på dom här lattiderna.... men får passa på att vara lite lat innan han/hon kommer......vi låg kvar o gosade ganska länge innan magen började på att kurra.....

igår så bar jag ved o eldade  så jag tillomed är lemmen i armarna idag, kan ju undra vad man har för muskler!!!!
strax efter tre hade killarna o sandra kommit hem så då var dom ivrig på att hoppa i plurret.... dom lekte en stund innan dom hoppade i......

                              
ett varmt rykande bad..... kanske lite för varmt...... vänjer sig lite först innan....

                             
det är ful fart i tunnan.......... william ,adam, rasmus, casper o sandra........

                            
                   sen så bakade dom var sin pizza i bagarstugan o hade jätte roligt.....
jag hade ju tänkt att baka mjukkakor i dag men har så ont i armarna att det får vänta ända till på tisdag, då har jag tid!
nu ska jag bleka min utväxtrand i håret, bara vara inne o fixa lite.... innan vi ska åka i em, ni kommer att få se kvällens kläder jag ska ha lite senare.... ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0