Fredag

äntligen fredag....
dagen började me ett evigt hostande av william , tillslut så vaknade han o jag ville att han skulle va hemma från förskolan men  haan skulle ju få sitta i berättar stolen idag o berätta om sina bilde han tagit me sig, sen nästa vecka är han veckans barn o det betyder att man får lite uppgifter o stå först i kö mm..  så mamma fick ge me sig, han skulle bara till skolan! hoppas han hinner bli bättre under helgen annars blir han hemma månda......

så iväg me bussen, sen så åt jag o sandra en god frukost tillsammans , vi kokade ägg.... så det blev verkligen lyx för min del.... husmans me smör förvandlades till husmans me ägg på- mums!

sen mätt o belåten satte jag i gång att städa i hallen, torka fönstren o byta gardiner till lite höstigare än dom som hängde där tidigare.... (vita)

                                                                        
ja så här ser det ut nu ikväll iallafall i hallens fönster..........

sen har jag dolat på lite, varit i stallet o sen brytt mig om mina barn o spelat spel o till midda lagade vi kyckling o stripps, gjorda i fritösen( är ju ändå fredag så vi lyxar lite..) annars brukr dom tilllagas i ugnen....

nu ska jag lägga barnen sen ska ulrika ,kent o lilla stina komma förbi så ska vi titta på idol o käka lite popcorn.....
imorgon,  va händer då?  jo ska väl försöka få bortgjort lite stök innan jobbet väntar.... jobbit att jobba helg men jag är ju dock ledig så mycket på veckan då så det går fin fint att slita på helgen då.....

idag har magen kommit upp i v.20..... halvägs till målet....  snart över.. eller?

ha det gott, vi hörs!   kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Tjusigt det blev i hallen!

Visst kan det vara jobbigt att jobba helg men man vet att man får vara ledig sen :)

Hoppas Wille blir frisk nu så han kan gå till skolan nästa vecka!

ses i e.m!

2008-10-12 @ 11:14:16
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0