dumma tradera...

vi ska köpa ett tvspel åt william i jul klapp så jag försöker få mig ett på tradera..... men det har misslyckats nu två gånger.... det  måste vara nån verkligen antustiast som sitter o häkar o budar upp precis innan tiden går ut..... ska göra ett nytt försök i morn!
vet ni va det här är?

ja just det ett misslyckat försök att fånga full månen igår, ändrade inställning på kamran o då när den tog så rörde jag mig lite.....  knasig bild va!!
dom här blev lite bättre....


ja det e så fint tycker jag när det är stjärnklart ute så man ser dom små underverken (stjärnorna alltså)
skulle bara vart snö så man kan lägga sig ner o bara titta o titta.....

hästarna trivs iaf att gå ute o killarna ligger mer än gärna ner o myser i halmen!

nu ska jag snart åka till vindeln för att handla o köpa färg till trappan o väggen sen ska jag jobba på ridskolan o ikväll är det ju persbrant på 4an, så det blir att se det direkt när jag kommer hem! ha en bra kväll
kram kram 

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

mmm det var "planerat" inbrott där hörde vi ryktas så vi vaktade på tjuvar...

2008-10-15 @ 19:04:33
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej.. ja vi ser fram emot middag o dansen o så där, men o klä ut sig, mjä, haha. Själv då? ska ni dit eller skulle du jobba??

2008-10-16 @ 14:45:27
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0