Dom e ju så små..

ja igår så var id kontrollanten anna här o kollade o chippade lost så nu äntligen kanske jag kan skicka in alla ppapper på honom o tillslut få hans pass mm... han va så duktig killen o stod stilla...

föressten så försov vi oss igår oxå, trode jag ställt väckarklockan men icke det.... vakande halv 8 o hörde då skolbussen passera...... wille var inte så glad till en början men sen under dagen var han inte så pigg o sa: mamma det va nog tur att jag fick va hemma idag....... men latheten gick snabbt över när robin fredrik o frida o lilla ida kom till oss, då var det full fart o massor av bus.......

detta bjöd vi på till middag:
Till förätt: lax röra me purjo o rödlök upplagd på liten mjuk smörgås
Varmrätt: ungstekt lax me nypressad potatis, hollandiesås o grönsaker
o till Efterrätt: såklart en kladkaka me vaniljsås...


laxen som e redo att åka in i ugnen....


frdrik o, frida som tar sig ett game me ett boxningsspel...


pyttelilla ida, så söt.....

till efterrätten så kom även kent o ulrika o lilla stina, även nicklas  kom o hälsade på,
vi tjejer såg idol medans killarna satt i köket o pratade massa strunt......

barnen hade verkligen kalas me massa popcorn o fick vara vaken till runt halv 10....

jag har sovit jätte dåligt i natt, det som finns i min mage har sparkat o haft en egen fest i natt så ja jag har helt änkelt inte kunnat sova så mke.... så nu känner jag mig förståss jätte pigg o skulle helst vilja krypa ner under täcket en stund till.....
men nu är det snart dax för att laga lite lunch.....

känns som om att jag är för lat idag för att laga midda så vi får se om det blir att åka o köpa pizza eller.....

va ska ni äta till midda denna fina( solen lyser o himlen e blå) lördag ??

föressten visst ställer vi om klockan i natt ........

kram från mig här på norrlia......

Kommentarer
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Va kul att få se lilla Ida vad mörk hon var och söt. Ja Anna nu är det inte så himla länge kvar tills du har ett sånt litet knyte, man blir faktiskt lite sugen själv dom är ju helt underbara.

Vi hörs Kramar från oss här uppe i skogen

2008-10-26 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0