DET SNÖAR!

Ja imorse var det värsta snöovädret här hemma, det var inte så kul att vänta me wille på bussen men vi tog ett paraply....




brr... ser ut att vara en december dag va.....


sandra tyckte det va skoj att bygga snögubbar.....

ja själv har jag målat o dolat lite i trappan..... blir oliksig o en spännande färg....
det lutar nog mest troligt att vi ska åka på en liten tripp ihelgen..... spännande va, skönt att komma iväg.. - vart? ja det får ni hålla ut me tills efter helgen, men vi har inte bestämt om det bär iväg i em eller i morn em..... det e lite som måste klaffa först..........  

nu ska jag gå o måla lite till.... ha en bra fredag kväll så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jag vill se bilder på vad du gjort ju!

Jag har Julia här å vi ska titta på en film snart!!

2008-10-17 @ 17:47:14
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Birgitha

Hej Anna var bor du...............vi har ingen snö här? trevligt för barnen, annars vet jag inte....Kram Birgitha

2008-10-17 @ 19:14:59
URL: http://josefinpersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0