vad tycker ni om stjärnor på is?

Är det ett bra program?
jag tycker iaf det är underhållande o att dom är duktig o man skulle ju tro att dom åkt mke längre än dom har.....

har precis popat lite popcorn nu som vi ska knastra i oss här hemma, har som sagt varit duktig i dag o plockat undan både här o där....

snön ligger vit på backen o det blir så ljust då - härligt!

till midda åt vi kyckling o pommes, massa sallad o zaziki - mums!    vad åt ni?

                                
                         söt va? dagens fråga?  vad är detta undrar min man..... 

ha en forsatt bra lörda........... kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har inte sett stjärnor på is så mycket, har hänt nån gång. Men jag håller med, de är duktiga för att ha åkt så kort tid.



Till middag igår åt vi mexikansk kycklingpaj med guacamole o sallad, jättegott!



Måste nog fundera lite på dagens fråga...den var klurig...



Kram :)

2008-11-16 @ 13:12:09
Postat av: Linda

Aha! Nu vet jag, det är ett hårband! Eller...?

2008-11-16 @ 13:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0