Blåst o mörkt o dugg regn...

var det när jag o wille väntade på bussen i morse.... hurvas!

Jag o sandra tog det väldigt lugnt på fm, sen efter lunch började vi att städa på övervåningen- o ni vet ju vad jag tycker om att städa.. :( men det måste förståss göras.... här har ni sandras rum innan:

                                  
och efter.... vi passade på att sätta upp vinter/ jul gardinerna då det bara är två veckor kvar tills dom kommer upp i alla dom andra fönstren( hjälp va tiden går snabbt)

                                 
                     
                                    willes rum.....
                                   
Ja sen har vi varit hos ulrika o stina o fikat idag... gott!

ciliconcarne o ris blev det till middag , gott när man inte äter det så ofta..... barnen gillar det e huvudsaken!
sen låvade jag ju igår att visa min målade trappa ... här kommer den:
                                                     före:
                                  

                                                                                    
och nu......                

                                                                        ja som ni ser är trappan i guld....
betydligt ljusare o trevligare tycker jag..... vad tycker ni?



                                                         Bebis nr 3 i magen:

Vecka 24

Man har gått upp fem till sju kilo, vissa ännu mer. Det är vanligt med ryggproblem, till exempel att man känner sig trött eller har ont i svanken. För vissa kan det bero på att magen är tung och belastar ryggen. Foglossning är en annan vanlig åkomma under graviditeten.   

Barnet är nu så stort att det kan suga på tummen. Om barnet hickar känns det som om det klickar till i magen. Huden som tidigare har varit helt genomskinlig börjar bli tjockare och täcks av fosterfett.

 


imorgon ska jag till stan, shoppa lite julklappar o ett tandläkarbesök.... sen väntar jobbet, vad ska ni göra?
ha en bra tisdag....... föresten GRATTIS HENNY SOM FYLLER 70 ÅR IMORN o EMANUEL som fyller 4.....
                                                                 Kram!
           

Kommentarer
Postat av: Ida

Fint det blev i trappen!

2008-11-11 @ 11:19:22
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Mycket bättre!!

2008-11-11 @ 18:35:34
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0