Trött av detta dystra väder...

Igår kväll kom Karin Magnus o lille Rasmus o hälsade på oss, det bjöds på kladdkaka o smulpaj me blåbär o vaniljvisp- smaskens!

I dag i detta dis väder har det nog inte hänt så många knop... dels kunde jag inte sova inatt.... magen börjar va ivägen o jag vet inte hur jag ska ligga längre....
men jag har spacklat upp en hink me spackel nere i lekrummet, tror det kommer att gå åt ca 3 till..... så hämskt rak o fina är väggarna där nere...... men det är väl bäst man int' slarvar me grunden.....

hästarna har fått sitt, sen har jag o sandra gått rundan, me stenhård mage.... inte lätt att gå då måste jag säga men me lite tv tittande sen lugnade den ner sig lite( magen alltså)....

sen har vi ju gjort en smörgåstårta till pappsen som vi nu avnjöt till middan då han fick sina fina kort o presenter från barnen.....  så vill jag passa på att
GRATTA ALLA PAPPOR HÄR OMKRING OSS FÖR NI ÄR JU GULD VÄRDA.... UTAN ER - INGA GULDKLIMPAR!

Hade tänkt att ni skulle få se i trapp huset nu lite före o efter bilder men det måste få vänta till imorn då det är ljust ute ,annars är det så mörkt där nere... så dom kommer i morgon!

Tomas har åkt till åmsele för att titta på nyaste james bond filmen o jag ska gå upp o städa på sandras rum så vi kan byta gardiner o göra fint där.....

Happy måndag imorgon.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0