trevligt sällskap o god mat, kan det bli bättre?

Ja igår då så, åkte jag o tomas till stan, vi var lite tidiga (för en gångs skull) så vi passade på att gå in på byggmax o köpte ett golv till lekrummet + väv o lite smått o gott så nu är det bara att börja spika tak, golv o väggar.......

men sen så hämtade vi upp våra goa vänner Linda o Andreas, dom hade fixat barnvakt så lille oskar fick va hemma....
sen åkte vi å käkade på olerys...... gott tycker jag att det var, jätte trevligt sällskap förståss o massor me surr....

kan en freda kväll bli bättre?

                                    
                                      Andreas & Tomas glada i hågen över att fått sig en öl o lite mat.....

                                   
Två glad pratande tjejer....  ser ut som om vi skulle göra reklam för  tandkräm... vita blänkande tänder... (hihi)

                                   
                                   Min halvätna måltid, kyckling strips o god aioli.....

sen idag va jag me pojkarna på stallet o löshoppade, det gick jätte bra, lite hingstig va allan men han lugnade ner sig
tillslut.....hoppade super tycker jag.... lost var lite orolig i stallet o skulle ha koll på store bror hela tiden......

nu kom min man hem så nu blir det grillad kyckling o potatissallad mm......

kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja verkligen tandkrämsreklam :)



Tack för en supertrevlig kväll igår, det gör vi gärna om snart igen!



Tusen kramar!

2008-11-08 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0