Torsdag....

Igår så när jag kom hem efter jobbet så tog jag  o ulrika oss en promenad... tempot är inte direkt så där i rasande takt utan jag vill gärna att mina fogar ska hålla hela vägen runt, men det var stråland sol o riktigt fint väder så det va ju skönt!!

GRATTIS Karin o Magnus till eran lilla pojke som kom nerdimpande på tisdag morgon!!!!

Jag åkte lite tidigare till vrk o tog med mig min prins allan, tömkörde honom där o det gick okej.... han sköter sig betydligt bättre hemma än borta när det gäller att arbeta men i stallet o så var han väldigt lugn o behärskad.... stod snällt hela kvällen tills jag var klar me jobbet så vi kunde åka hem..... behöver tränas mera.....

Idag har jag  skjussat barnen på dagis, vi tog lite gosmorgon i sängen först.... sen redan fixat hästarna, nu ska jag bege mig ut på en liten promis o sen laga lite lasange ,sen städa undan lite hemma... brukar hinna bli ganska ogrejdit såna här veckor när jag jobbar mke, för det är det jag ska göra sen- åka o jobba..... pengar behövs......

ni då alla mina trogna läsare.....  vad syslar ni me som mest? föresten linda-  jag har gått me i facebook nu men hittar inte igen dig :(  var är du.......    

vad har ni för helg planer?

KRAM KRAM

                                             

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Det blir en resa till ö-vik på fredag för att hämta pokerbordet sen ska jag nog bara ta det lugnt, drick lite glögg och mysa!

2008-11-13 @ 15:21:21
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Jobbar i morgon kväll, men på lördag är det REVY fritt så då har vi fixat barnvakt vi ska till Umeå och handla julklappar. Gör vi det inte nu så vet jag inte när vi annars ska hinna göra det. Söndag så är det revy 11-16. Ni då?

2008-11-13 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0