sandras hårband....

Hej alla ni som läser mig.....
självklart Linda är det ett hår band som bilden av kossan föreställer.... jag tycker självklart att det var en lätt fråga men det kanske var för att det är jag som tagit den...... hi hi!

söndag o kallt är det idag... brr inte riktigt van me minusgraderna än.... men man blir väl!
det är så skönt me helg tycker jag då man kan bara ligga kvar i sängen då man vaknar o vänta på att barnen kommer o gosar....  men i morse när jag vaknade så hörde jag att tv var på , wille hade redan gått ner men sandra kom o vi somna en stund till..... stora snälla barn må jag säga att jag har, riktigt bortskämd blir man.... vänta bara om 3 månader- då blir det nog ändringar att ta till för min del..... phu , låter jobbigt!

men den bebisen blir förhoppnings vis stor den me , så vi kan ha långa mysmornar......

pannkakor till lunch bjöds det på , sen har jag varit ute medans mina barn föredrog att vara inne o leka, T är i skogen...

om en liten stund ska jag åka till jobbet, känns alltid jobbigt att åka iväg på sön em men när man väl e där går det ju finemangs......   imorgon e det måndag igen.... tycker inte att det var så länge sen jag skrev det o nu igen.... men det är bra jag länktar till JULEN... fler som gör det?  jul borden..... mmmm va gott me masa lax.... länktar!!

på fredag är det ju bara (nästan) en vecka kvar till 1:a advent, så då tänkte jag att jag skulle börja byta gardiner så att allt e klart tills advent..... så mysigt me allt julbestyr.... pepparkaks hus o grejor....

 nu måste jag gå o pussa på kidsen sista stunden som e kvar innan jag måste åka.... på återseende

                                                                       kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jag längtar oxå... men inte efter lax utan efter prinskorv...

2008-11-16 @ 15:22:06
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0