överraskning på G....

Ja tomas har en överraskning åt mig ikväll.....  vi ska åka nånstans... kul....
ska hämta barnen o lämna dom hos mamsen i em....... spännande!
inte alltid mannen bjuder på såna här saker......   detta är ju livet, dom små glimtarna i tillvaron....
undra vart vi ska? vad tror ni? gissa......

jag har en gissning.......
men ni får ju veta imorn vart det bar av..... man får bara inte ha för höga förväntningar så man blir besviken....

imorgon ska jag åka in me Almeida till klubben o löshoppa honom lite.... ska bli kul....

nej nu måste jag skynda göra alla syslor så jag hinner till vindeln i tid..... ha en bra freda !
KRAMMIZAR....


Kommentarer
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

ÅÅÅÅÅÅ vad avis jag blir tänk om min man nån gång kunde göra nott sådant men inte han inte. Jag hoppas att ni får det mysigt och skönt samt roligt. Ha det bra hälsa med dig Kramar Louise

2008-11-07 @ 15:41:32
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Jag glömde att gissa. Men det är då inte lätt, hotell lappland med en swit kanske!

2008-11-07 @ 15:43:22
Postat av: Lizaloop

källan spa vore ju kul!

2008-11-08 @ 09:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0