Livets sköra tråd...

ja ibland blir man påmind om att livet vi lever hänger på en skör tråd......
igår var dom tvungen att ta bort en häst nere på stallet, tarmvred var det som orsakade att denna häst hade tuggat sina sista höstrån......  ålderdom är en sak att dö av men när livets lina inte håller o nått går fel..... varför?  

det värsta eller kanske det bästa är att vi inte vet i förväg hur vår egen lina ser ut här framöver... kommer vi att få bli gammla, hamna på hem eller le resten av våra liv?

har vi gjort nått som gud inte tycker om så vi ska få vår straff? eller är det bara slumpen som avgör hur vår framtid ser ut?
ja många frågor kan man ju ställa sig iaf........

rosarosor-3.jpg
här är 3 rosor i kärlekens tecken för dom som mist någon.........
3 rosor  till dom jag älskar.......
3 rosor till dom jag kanske sårat.....
3 rosor till mina vänner, vännskap betyder mke....
3 rosor till alla i min närhet......





Kommentarer
Postat av: sara

håller fullständigt me,lite vi vet! så vakert du skrivit....

2008-11-06 @ 14:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0