Förkyld....

har jag blivit på kuppen oxå..... jobbigt!

barnen är hemma idag, william klagade lite över ett öra igår kväll så vi får se om vi kommer oss till docktorn idag el. imorn..... det brukar ju vara ganska fullbokat på vårdcentralen så.....

Snöar gör det oxå.....  nu är det nog vinter på riktigt , tror ni inte?   blir ganska besviken nu om den (snön) skulle få för sig att tina bort nu när det kommit så mke.... men me dagens konstiga klimat vet man ju aldrig!!!!!

på söndag är det ju första advent..... va mysigt att få tända det första ljuset.... o länkta tills det fjärde tänds........
det blir nog ett besök på byn i vindeln, inte för att det brukar va så mke att se, mest bara träffa alla människor man känner.....   hur 'firar' ni in första advent?

mmmm i morgon är stora julbaks eftermiddan här hemma hos oss.......  tänkte göra mke jul godis, o nya sorter ,ska bli riktit smaskens.... risken finns bara att allt är slut innan julafton... eller va tror ni?  
men först på morgonen så måste vi åka o handlla alla indigrienser o då tar jag me min allan o tömkör hn lite nere på ridhuset så vi får oss lite miljöträning.... två flugor i en smäll, tänkte jag!

                                

kool brud va!!   sandra är i lekens värd.....    , älskar att springa naken eller i pyamas helst hela dagarna......   här har hon drat på sig sin stora dockas tröja.......   o är ute me hunden!

nu ska jag gå o laga lunch o vänta på att dom ringer från vårdcentralen.........    återkommer imorn me lite godis bilder o recept..................    kram kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha hon är bara för härlig :)

2008-11-27 @ 15:32:43
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0