Äntligen FREDAG...

I kväll ska vi bjuda mina syskon me respektive o ma o pa förståss på middag,  vi vill på nått sätt visa vår uppskattning för att dom hjälpte oss me vår stora dag i sommras...... vi kommer att hålla till i vindeln hemma hos mamma o pappa , för att sedan kunna gå ut sen på hotellet... riff raff ruff är det som spelar där å då brukar det va mke folk, o det är ju alltid trevligt!

så nu på fm har jag fixat me hästana, bakat efterrätten.....   nu ska jag förbereda maten lite oxå, så det inte blir allt för mke att stå i mot sluttimmarna....

sovit dåligt har jag dock i natt, så det känns ju mindre kul.... förkyld fortfarande..... blä..... men hoppas lite sällskap gör susen..... 
 nä nu måste jag sätta fart så vi kan åka efter lunch........

ha en bra fredag kväll.... ska ni titta på idol eller va ska ni hitta på?  

imorgon får ni se vad det bjöds på i dag till middan....................   kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Jepp idolsom gäller, har varit duktig oxå och köpt EN MASSA julklappar!

2008-11-28 @ 21:38:06
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Hoppas att ni fick en trevlig kväll, vi tar det bara lungt Ulf F kom förbi en sväng trevligt. Vi hörs Louise

2008-11-28 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0