-15 brr

ja idag har det varit lite kallare....  men jag o barnen var ute i 1timme på fm å åkte bob.... att det ska vara såå skoj!
måste bara komma lite mer snö för att pulkbackarna ska bli lite bättre......

nu väntar strax jobbet för mig- hallå motorvärmaren slog det mig nu,,,,,, måste rusa!

så ja...tur man har diselvärmare så det bara är att klicka igång den sista stunden så gör det susen i m....  som det så fint heter!
jag har ju haft för mig att jag inte behövt köpa några nya saker till vår bäbis som kommer snart.... men nu efter mke tänkande så måste jag nog det... dom andra barnen är ju född på sommar halvåret, o detta i slut på feb. o då är det ganska kallt så en riktigt liten vinteroverall behövs nog, har ju typ såna dära flecce overaller men tror jag behöver en tjockare oxå.....   hm måste börja kika lite vart det finns!!

ååå länktar..... kan den inte komma nu- bebisen allså!

ha en bra fortsatt helg så hörs vi-  kram



  



Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ska jag berätta vart det finns... tradera eller så slår du en pling till challis för hon har då köpt så grymt mycket kläder....

prova där först!

2008-11-22 @ 17:44:36
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0